Βουλιαγμένοι στην υποκρισία .......



«Ολημερίς χτιζότανε, το βράδυ γκρεμιζόταν...» έγραφαν στην Εφ - Συν πριν λίγες ημέρες.

Όχι καλέ, δεν το λέγανε για το γιοφύρι της Άρτας, για το γήπεδο του Παναθηναϊκού τους πήρε ο πόνος, ένα «σήριαλ που διαρκεί…. επιτέλους να δοθεί η πολυπόθητη λύση… και θα σταματήσει τον εμπαιγμό…» κλπ.

Μπράβο ρε παιδιά, ωραία η πρωτοβουλία σας, αλλά και εγώ που πάω λίγα χρόνια πιο πίσω, θυμάμαι ότι ενώ το γήπεδο στον Βοτανικό προχωρούσε, κάποιος νεαρός δημοτικός σύμβουλος τότε «σήκωσε σκόνη» για την υπόθεση αυτή, μίλησε για παρατυπίες, στήριξε προσφυγή στο ΣτΕ και τέλος πάντων το έκανε σημαία.

Αλέξη Τσίπρα νομίζω ότι το λέγανε το παλληκάρι….

Τώρα, ο ίδιος πολιτικός χώρος, το θέλει το γήπεδο, και η  εφημερίδα μιλάει για «εμπαιγμό» !

Και, λέω εγώ τώρα, θες σε λίγα χρόνια να μας την «βγούνε»  και να ζητάνε και ευθύνες γιατί δεν λειτούργησε εδώ και είκοσι χρόνια η Μεσοχώρα ; (που την πολεμούσαν με νύχια και με δόντια ως το 2017).

Θες, λέω εγώ τώρα, αύριο όταν η πλειοψηφία των πολιτών της χώρας θα ζητάει ευθύνες  για το έγκλημα των εγκαταλειμμένων έργων Αχελώου, να έρθουν πάλι αυτοί οι υποκριτές να μας ζητάνε τα ρέστα που δεν τελείωσαν τα έργα ;

«Άσε ρε φίλε, αυτό είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας» λέει ο αρχισυντάκτης μου !

Και εγώ, επιμένοντας, του απαντώ : «εάν σου έλεγα το 2015 ότι οι Συριζαίοι θα “αγαπήσουν” ξαφνικά την Μεσοχώρα θα το πίστευες ; ».

Δεν μου απάντησε, προφανώς γιατί και εκείνος σκέφθηκε όπως και εγώ : «τόσες κωλοτούμπες είδαμε έως σήμερα, άλλη μια δεν “χαλάει” τη συνταγή…….»

 Ο αιρετικός 

Ενημερωθείτε για τα νέα του blog "Νερά - Γεωργία - Περιβάλλον" :

- Από την σελίδα μας στο fb

- Από την ομάδα μας στο fb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας για το blog ή/ και τις αναρτήσεις εδώ :

Δημοφιλέστερες Αναρτήσεις