«ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ» : Οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) και τα έργα «εκτροπής Αχελώου»

 


Με αυτόν τον ασυνήθιστο τίτλο, ο τακτικός αρθρογράφος της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Λάρισας και με την επωνυμία «Όμηρος», αφιέρωσε κατά τους τελευταίους μήνες πολλαπλά δημοσιεύματα στην υπόθεση των έργων εκτροπής Αχελώου.

Και φυσικά (για τους γνωρίζοντες), η ιδιότητα του ως ενός διακεκριμένου, έγκριτου και πολύπειρου νομικού, ο οποίος μάλιστα είχε και προσωπική συμμετοχή σε αρκετές από τις δικαστικές περιπέτειες αυτού του πολύπαθου έργου, τον βοήθησε να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα του όλου θέματος, να αναδείξει όλες τις επίδικες νομικές και περιβαλλοντικές πλευρές του ζητήματος και να φωτίζει και άλλες πτυχές των διαδικασιών που επηρέασαν την πορεία των έργων «εκτροπής Αχελώου». 

Χαρακτηριστικό των δημοσιευμάτων αυτών αποτελεί η εγκυρότητα των κρίσεων που ο «Όμηρος» εκφράζει για το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), η παρρησία με την οποία τοποθετείται απέναντι στην «στρεβλή δικαστική αντίληψη» ορισμένων δικαστών και στις πολλαπλές αντιφάσεις και παλινωδίες των αποφάσεων που ελήφθησαν διαχρονικά.

Με λόγο σαρωτικό αλλά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα ξετυλίγει το "κουβάρι" των νομικών ακροβατισμών και αποδομεί το σκεπτικό αποφάσεων του ΣτΕ, ενώ αφήνει την αγανάκτησή του να ξεπηδήσει για τις πρακτικές του Δικαστηρίου, τις «συνέργειες» των οργανώσεων που με τον «οικολογικό» δογματισμό τους προκαλούν (μέσω προσφυγών) όλες αυτές τις αποφάσεις, και επισημαίνει την απουσία παρεμβάσεων από τις κυβερνήσεις που αδυνατούν (ή μήπως δεν επιθυμούν ;) να διαχειριστούν τα καταστροφικά αποτελέσματα αυτής της δυστοπίας.

Επιπλέον ο «Όμηρος» χαρακτηρίζει ως «αλλόκοτη» την συμπεριφορά του ΣτΕ απέναντι σε ένα έργο, που σύμφωνα με την απλή λογική, με την ολοκλήρωσή του θα μπορούσε ήδη να έχει συγκεντρώσει σημαντικές ποσότητες υδάτων, απόλυτα αναγκαίες για την ασφάλεια μας από (επικείμενη) ξηρασία, υπερπολύτιμες για την αποκατάσταση των θεσσαλικών υπόγειων υδροφορέων (των οποίων τα μόνιμα αποθέματα λεηλατήθηκαν από ανεξέλεγκτες υπεραντλήσεις), εξαιρετικά αναγκαίες για την βιώσιμη ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα και αντιμετώπιση της διατροφικής κρίσης.

Και όλα αυτά με οικονομικά βιώσιμο τρόπο, δεδομένου ότι η υδροηλεκτρική ενέργεια που θα παραχθεί ανταποκρίνεται πλήρως ακόμη και στην «λογιστική» διαδικασία αποπληρωμής των έργων.

Συνοπτικά, πρόκειται για ένα εξαιρετικό και απολαυστικό πόνημα που αξίζει να μελετηθεί, ειδικά από τους Θεσσαλούς.

Τα διαφωτιστικά κείμενα, κατά χρονολογική σειρά είναι :

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» I, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (1/2/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» IΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (8/2/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» IΙΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (15/2/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» V, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (1/3/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» VI, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (22/3/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» VII, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (29/3/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» VIII, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (5/4/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» IX, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (12/4/2022).

«Ιστορία μου, Αμαρτία μου» X, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (19/4/2022).


ΠΗΓΗ : ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Λάρισας


Eνημερωθείτε για τα νέα του blog "Νερά - Γεωργία - Περιβάλλον" :

- Από την σελίδα μας στο fb

- Από την ομάδα μας στο fb  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας για το blog ή/ και τις αναρτήσεις εδώ :

Δημοφιλέστερες Αναρτήσεις